PRiZMAkzoNobel

AkzoNobel is een Nederlandse multinational met activiteiten op het gebied van verven,lakken en specialistische chemicaliën. Ze zijn dan ook actief in meer dan 80 landen. In België zijn ze vooral bekend voor de merken Levis, Xyladecor, Sikkens en Trimetal.

De PRiZM aanpak.

De marketing consultant was verantwoordelijk voor het opvolgen, coördineren en rapporteren (o.a. met Google Data Studio) van de digitale campagne voor Levis Ambiance Wet tester. Daarnaast moest hij ook voor Levis Atelier de digitale campagne opvolgen, coördineren en de website optimaliseren. 

Vervolgens stelde hij een briefing op voor de SEA campagnes van Levis. Deze campagnes heeft de consultant ook opgevolgd en geoptimaliseerd. (op basis van gegevens uit Google Analytics en Google Ad(word)s)

Naast het opvolgen en coördineren van digitale campagnes stond de consultant ook in voor het zorg dragen voor de ontwikkeling, het beheer en onderhoud van online brand platforms. Hierbij hoorde ook de lancering van het nieuwste websiteplatform www.Levis.info. (debuggen, SEO-aanbevelingen & conversieoptimalisatie)

Er werd maandelijks gerapporteerd door de consultant en aanbevelingen doorgeven op basis van onderzoek in Google Analytics.

PRiZM & AkzoNobel.

Akzonobel was op zoek naar een allround digital marketeer consultant, die als specifieke taak had:

  1. Verkoop van de Levis Wet Tester verhogen
  2. Levis (producten) als eerste resultaat te laten weergeven in Google
  3. Nieuwe website van Levis zonder problemen live te zetten en alle problemen met het development team op te nemen
  4. Xyladecor als eerste resultaat te laten weergeven in Google
  5. Levis Atelier winkelconcept lanceren en uitbreiden

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luisteren?

Ja, graag!

AkzoNobel

AkzoNobel is een Nederlandse multinational met activiteiten op het gebied van verven en lakken en specialistische chemicaliën en actief in meer dan 80 landen. In België zijn ze vooral van de merken Levis, Xyladecor, Sikkens en Trimetal bekend.

PRiZM & AkzoNobel

Akzonobel was op zoek naar een allround digital marketeer consultant, die als specifieke taak had:

  1. Verkoop van de Levis Wet Tester verhogen
  2. Levis (producten) als eerste resultaat te laten weergeven in Google
  3. Nieuwe website van Levis zonder problemen live te zetten en alle problemen met het development team op te nemen
  4. Xyladecor als eerste resultaat te laten weergeven in Google
  5. Levis Atelier winkelconcept lanceren en uitbreiden

De PRiZM aanpak

De marketing consultant was verantwoordelijk voor het opvolgen, coördineren en rapporteren (o.a. met Google Data Studio) van de digitale campagne voor Levis Ambiance Wet tester.

Daarnaast moest hij ook voor Levis Atelier de digitale campagne opvolgen, coördineren en de website optimaliseren. 

Vervolgens stelde hij een briefing op voor de SEA campagnes van Levis. Deze campagnes heeft de consultant ook opgevolgd en geoptimaliseerd. (op basis van gegevens uit Google Analytics en Google Ad(word)s)

Naast het opvolgen en coördineren van digitale campagnes stond de consultant ook in voor het zorg dragen voor de ontwikkeling, het beheer en onderhoud van online brand platforms. Hierbij hoorde ook de lancering van het nieuwste websiteplatform www.Levis.info. (debuggen, SEO-aanbevelingen & conversieoptimalisatie)

Er werd maandelijks gerapporteerd door de consultant en aanbevelingen doorgeven op basis van onderzoek in Google Analytics.

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luiteren?

Ja, graag!