• All
  • Betere companie
  • Betere ideeën
  • Betere klanten
  • Betere leads
  • Betere uitstraling
Hoe werkt marketing automation?
Elisa Obbers

Hoe kan Marketing Automation jouw bedrijf helpen?

Marketing automation is een van de meest gebruikte, hedendaagse termen binnen digital marketing. In feite betekent het net zoveel als het automatiseren van terugkerende taken met behulp van systemen, maar het is toch net iets uitgebreider dan dat. Wanneer je het juist gebruikt kan het...

Ontdek Adobe Spark
Elisa Obbers

Tools tested: Adobe spark

Online verhalen vertellen dat kan je met Adobe Spark. Een handige tool van Adobe dat je in staat stelt om in verschillende formaten en met je eigen branding content te creëren. Onze social media expert Friedl heeft hem alvast uitgetest en goedgekeurd. Wat is Adobe Spark? Adobe...

Elisa Obbers

Picture perfect: tips om foto’s te maken voor een onderneming.

Foto’s zeggen vaak meer dan duizend woorden. Een kledingmerk toont bijvoorbeeld zijn nieuwe collectie online terwijl een bouwonderneming kan uitpakken met succesvolle realisaties. Natuurlijk moeten deze professioneel ogen om potentiële klanten aan te trekken. Hoe kan je dit doen? Volg deze 10 tips. 1. Say cheese! Wil...

Ideale klanten
Bert Van Weyenberge

Waarom je beter je ideale klant in kaart brengt

Wie is je ideale klant? Ah, dat is makkelijk! Hij…euhm…. Ik weet het eigenlijk niet. Inderdaad, dit is toch niet zo’n makkelijke vraag. Geloof me, dit is de moeilijkste oefening van je volledige marketingplan. Eens je perfect weet wie je ideale klant is zal je...

Wat is de kostprijs van online adverteren?
Elisa Obbers

Online adverteren: wat kost dat?

Online adverteren is de snelste manier om nieuwe leads binnen te halen met online marketing. Je kan zowel via sociale media als Google Ads met investeringen advertenties tonen aan je doelgroep om hen te overtuigen naar jou website te gaan en zo klant van jou...

Hoe vergroot je online je doelgroep?
Elisa Obbers

Je doelgroep online vergroten

Een vuistregel binnen marketing zegt dat je niet iedereen kan bedienen. Daarom is het aangeraden je te richten op één of meerdere specifieke segmenten: je doelgroep! Ben je bijvoorbeeld een bedrijf dat vakantieauto’s verhuurt, dan kan je je bijvoorbeeld richten op inkomende toeristen en niet...

Elisa Obbers

Het belang van zoekwoordenonderzoek

Potentiële klanten komen niet zomaar op jouw bedrijfswebsite terecht. Hiervoor hebben ze vaak eerst een bepaalde zoekopdracht ingegeven in Google. We noemen dit ook wel eens zoektermen. Als onderneming is het belangrijk om deze woorden te achterhalen. Het is namelijk zo dat hoe juister...

Tool tested: wat is Leadinfo?
Elisa Obbers

Tool tested: Leadinfo

Leadgeneratie Software Leadinfo is een leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op je website komen en deze weergeeft in een dashboard. Het geeft je als bedrijf een reden om in contact te komen met potentiële klanten en zo de sales van jouw bedrijf te boosten. Deze...

Elisa Obbers

SEO: Nieuwe ontwikkelingen om goed te scoren

Als je deze blog leest weet je vermoedelijk al wel waarover SEO gaat. Zoniet, kan je dit hier nog eens nalezen. SEO is een nooit eindigend spel waarin de spelregels constant veranderen of aan belangrijkheid winnen of inboeten. De exacte formule om met je....

Funnel vullen tijdens de zomer
Bert Van Weyenberge

Bouw nu aan je funnel voor het najaar

De eeuwige uitdaging voor iedere marketeer: de funnel maximaal vullen met kwalitatieve leads. En zeker na de recente lockdown zijn tal van ondernemingen op zoek naar nieuwe initiatieven om die bewuste funnel zo snel mogelijk weer te vullen met nieuwe leads. Waarom je daar tijdens...