PRiZMBlog
  • All
  • Betere companie
  • Betere ideeën
  • Betere klanten
  • Betere leads
  • Betere uitstraling
Heb jij Pinterest voor bedrijven al uitgeprobeerd?
Friedl De Saeger

Tools tested: Pinterest voor bedrijven

Moet ik Pinterest toevoegen aan mijn social media kanalen? Dat is een vraag die bedrijven zich vaak stellen. De beste manier om hier achter te komen is natuurlijk door het uitproberen van dit nog tamelijk nieuwe kanaal. Een stap die bedrijven niet altijd durven zetten.Pinterest...

Ontdek manieren om sneller te scoren in Google
Friedl De Saeger

7 Manieren om snel in Google te scoren.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Als startende onderneming maak je als eerste jouw online visitekaartje, namelijk een website. Maar tegenwoordig volstaat dit niet langer. Je wil vooral door mogelijke potentiële klanten online gevonden worden. De beste manier om gevonden te worden is in Google, het meest gebruikte zoekplatform ter wereld....

Wat is het verschil tussen owned, earned en paid media?
Friedl De Saeger

Wat is het verschil tussen owned, earned, paid & shared media?

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]In de marketingwereld zijn er verschillende soorten media die we van elkaar kunnen onderscheiden. De ene vorm heb je als merk in de hand, terwijl je de andere moet ondergaan. De drie meest gekende vormen zijn owned, earned en paid media. Door de enorme opkomst...

Gebruik jij al Google Adwords om te adverteren in Google?
Tobias Versmissen

Google AdWords: wie zoekt die vindt

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Niet genoeg klanten?  Probeer dan eens online te adverteren met Google Adwords!Via Google AdWords (tegenwoordig Google Ads) kun je jouw business adverteren in Google. Zo leid je veel meer potentiële klanten naar jouw website waar je hen datgene kunt aanbieden waar ze naar op zoek...

SEO vs. SEA
Tobias Versmissen

SEO & SEA: verschillend met dezelfde doelstelling

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ken jij het verschil tussen SEO & SEA? Zoniet, geen paniek! Je bent heus niet de enige. De termen doen vaak een belletje rinkelen maar wat ze nu echt betekenen en hoe ze voor bedrijven enorm belangrijk zijn is veel minder geweten. Beide horen bij het...

Remarketing
Tobias Versmissen

Remarketing: wat is het en hoe werkt het?

Ooit al het gevoel gehad achtervolgd te worden door advertenties? Misschien dat je remarketing en hoe het eruit ziet dan wel herkent…Je bezoekt een website voor de eerste keer en vervolgens kom je het bedrijf om de één of andere reden overal terug tegen. Toevallig?...

Tools om je marketing te meten
Tobias Versmissen

Gratis Tools: Manieren Om Te Meten

Zoals je mogelijk wel weet kent Online Marketing veel mogelijkheden. Er zijn tal van platformen waarop je kan adverteren en nieuwe leads kan aantrekken. Wat al deze mogelijkheden gemeenschappelijk hebben is dat je succes slechts kan bepaald worden via metingen. En laat dat net de...

Klantenreviews
Tobias Versmissen

Klantenreviews: The Word Of Mouse

Ben jij als bedrijf geloofwaardig? Hopelijk wel, maar het vertrouwen van klanten in bedrijven vervaagt een beetje. Daarom gaan we het hier hebben over iets wat jou als bedrijf veel geloofwaardigheid geeft: klantenreviews. Het is je waarschijnlijk niet vreemd; een paar websites vergelijken en lezen wat...

PRiZM_website
Friedl De Saeger

Wat mag er zeker niet ontbreken op je bedrijfswebsite?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Consumenten willen een snelle, makkelijk navigeerbare en gebruiksvriendelijke bedrijfswebsite. Dit geldt zowel voor de B2B als B2C sector. In slechts enkele klikken willen ze weten wie je bent, wat je doet en wat je voor hen kan betekenen als onderneming.Er zijn dan ook een aantal...