• All
  • Betere companie
  • Betere ideeën
  • Betere klanten
  • Betere leads
  • Betere uitstraling
Elisa Obbers

Mijn bedrijfsidentiteit op sociale media

Sociale media is overal, ja kan er niet meer omheen… De jongste generaties zijn opgegroeid met internet en sociale media, en ze zijn er constant mee bezig. Er liggen dus heel veel kansen in de aanwezigheid op sociale media. Daarom is het belangrijk om ...

Elisa Obbers

Google Mijn Bedrijf: jouw online visitekaartje

Eén van de belangrijkste stappen die een bedrijf online moet zetten, is het vernoemen van je bedrijf/winkel/onderneming in Google Mijn Bedrijf. Waarom? Omdat je bedrijfsprofiel wordt weergegeven wanneer mensen op Google Search...

Elisa Obbers

Google AdWords: wie zoekt die vindt

Niet genoeg klanten? Probeer dan eens online te adverteren met Google Adwords! Via Google AdWords (tegenwoordig Google Ads) kun je jouw business adverteren in Google. Zo leid je veel meer potentiële klanten naar jouw website waar je hen datgene kunt aanbieden waar ze naar...

Hubspot. De software voor inbound marketing, sales en service activiteiten.
Elisa Obbers

Tools tested: Hubspot.

We staan allemaal voor zeer uitdagende tijden. We gaan zo snel mogelijk ons uniek verhaal bij zoveel mogelijk potentiële klanten moeten krijgen. Want als je niet gevonden wordt, kan je vandaag de dag ook niets verkopen. Om je verhaal bij zoveel mogelijk potentiële klanten te verspreiden,...

Elisa Obbers

Het opstellen van jouw business plan

Elk bedrijfsverhaal begint bij het maken van keuzes en het hebben van een goede positionering in de markt. Dat is de eerste stap die je zet in het vormgeven van je eigen onderneming. In dit artikel zetten we ons verhaal verder...

Hoe wil jij jouw positioneren
Friedl De Saeger

Hoe wil jij jouw bedrijf positioneren?

Er was eens, lang lang geleden, in een dorp hier ver vandaan … Oké zo begint elk verhaaltje. Maar hoe wil jij jouw verhaal beginnen? Dat doe je door een duidelijke positionering voor ogen te hebben voor jouw bedrijf. Lees hier hoe je jouw bedrijf...

Friedl De Saeger

Het optimaliseren van een conversietraject

Heb jij het gevoel dat je geen 100% uit jouw marketingbudget haalt? Maar weet je niet waaraan het zou kunnen liggen? Wij geven jou enkele tips om een conversietraject te optimaliseren om zo het maximale uit jouw marketingbudget te halen en conversie te verhogen.   Wat is...

Heb jij Pinterest voor bedrijven al uitgeprobeerd?
Friedl De Saeger

Tools tested: Pinterest voor bedrijven

Moet ik Pinterest toevoegen aan mijn social media kanalen? Dat is een vraag die bedrijven zich vaak stellen. De beste manier om hier achter te komen is natuurlijk door het uitproberen van dit nog tamelijk nieuwe kanaal. Een stap die bedrijven niet altijd durven zetten. Pinterest...

Ontdek manieren om sneller te scoren in Google
Friedl De Saeger

7 Manieren om snel in Google te scoren.

Als startende onderneming maak je als eerste jouw online visitekaartje, namelijk een website. Maar tegenwoordig volstaat dit niet langer. Je wil vooral door mogelijke potentiële klanten online gevonden worden. De beste manier om gevonden te worden is in Google, het meest gebruikte zoekplatform ter wereld....