- All
- Betere companie
- Betere ideeën
- Betere klanten
- Betere leads
- Betere uitstraling
Wat is het verschil tussen owned, earned, paid & shared media?
In de marketingwereld zijn er verschillende soorten media die we van elkaar kunnen onderscheiden. De ene vorm heb je als merk in de hand, terwijl je de andere moet ondergaan. De drie meest gekende vormen zijn owned, earned en paid media. Door de enorme opkomst...
Google Alt Tags: hoe helpen afbeeldingen mijn website scoren?
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden! Dit wordt vaak gezegd. In online marketing is dit echter niet waar…foto’s geven je website leuke content en zijn vaak een leuke afwisseling te midden van grote stukken tekst. Helaas kan Google geen afbeeldingen lezen en heb je er...
SEO & SEA: verschillend met dezelfde doelstelling
Ken jij het verschil tussen SEO & SEA? Zoniet, geen paniek! Je bent heus niet de enige. De termen doen vaak een belletje rinkelen maar wat ze nu echt betekenen en hoe ze voor bedrijven enorm belangrijk zijn is veel minder geweten. Beide horen bij het...
Gratis Tools: Manieren Om Te Meten
Zoals je mogelijk wel weet kent Online Marketing veel mogelijkheden. Er zijn tal van platformen waarop je kan adverteren en nieuwe leads kan aantrekken. Wat al deze mogelijkheden gemeenschappelijk hebben is dat je succes slechts kan bepaald worden via metingen. En laat dat net de...
Klantenreviews: The Word Of Mouse
Ben jij als bedrijf geloofwaardig? Hopelijk wel, maar het vertrouwen van klanten in bedrijven vervaagt een beetje. Daarom gaan we het hier hebben over iets wat jou als bedrijf veel geloofwaardigheid geeft: klantenreviews. Het is je waarschijnlijk niet vreemd; een paar websites vergelijken en lezen wat...
Wat mag er zeker niet ontbreken op je bedrijfswebsite?
Consumenten willen een snelle, makkelijk navigeerbare en gebruiksvriendelijke bedrijfswebsite. Dit geldt zowel voor de B2B als B2C sector. In slechts enkele klikken willen ze weten wie je bent, wat je doet en wat je voor hen kan betekenen als onderneming.Er zijn dan ook een aantal...
Hoe maak je een contentkalender?
Het hebben van een website, Facebookpagina, LinkedInpagina, Instagram account,...
Remarketing: wat is het en hoe werkt het?
Ooit al het gevoel gehad achtervolgd te worden door advertenties? Je bezoekt een website voor de eerste keer en vervolgens kom je het bedrijf om de één of andere reden overal terug tegen. Toevallig? Uiteraard niet! Dit noemen we remarketing of retargeting. Storend? Niet als...
WordPress: Zelf Een Website Bouwen
WordPress is het meest gebruikte Content Management Systeem (CMS) ter wereld. Je kan met WordPress zelf kwaliteitsvolle websites maken en een eigen webshop lanceren. Zeer handig voor zaakvoerders die graag onafhankelijk zijn van een webdesigner en niet teveel kennis hebben van HTML of CSS. Daarnaast...
Waarom kiezen bedrijven voor een digital marketing agency en niet voor een freelancer?
Je website onderhouden, content creëren, social media posts plaatsen en nog zoveel meer. Het zijn allemaal taken die worden toegevoegd aan je takenpakket om je bedrijf digitaal succesvol te maken. Het klinkt veelal makkelijk en snel gedaan, maar daar wringt het schoentje net. Bedrijven proberen...