PRiZM is meer dan trots om zich “HubSpot Agency Partner Certified” te mogen noemen. Hierdoor zijn wij een van de weinige agencies in België die door HubSpot erkent zijn om het “HubSpot Agency Partner Framework” te implementeren.

Het behalen van dit certificaat betekent eveneens dat wij in staat zijn om inbound marketing campagnes effectief uit te voeren en te beheren voor HubSpot-klanten.

Als HubSpot partner hebben we bovendien de mogelijkheid om ons permanent bij te scholen en te verdiepen in de verschillende aspecten die Digital Marketing vandaag de dag rijk is.

Onze HubSpot certificaten

HubSpot Marketing Software.

HubSpot is in de eerste plaats uiteraard een software licentie. Dit certificaat bewijst dat wij deze software volledig beheersen en kunnen voor onze klanten kunnen implementeren.

HubSpot Email Marketing Certified

Email Marketing.

Hoe maak je een goede e-mail? Hoe zorg je er voor dat je e-mail zo veel mogelijk wordt geopend, en als hij geopend wordt ook effectief wordt gelezen? Waar moet je specifiek op letten in je boodschap? Stuk voor stuk zaken die vaak over het hoofd worden gezien, maar die doorslaggevend zijn om je potentiële klanten de juiste boodschap en waarden mee te geven.

Social Media Marketing.

Je website is natuurlijk de bron van alle informatie. Maar je boodschappen verspreiden naar onbekenden, daarvoor is onder andere Social Media een ideaal platform. Hoe je de verschillende kanalen inzet om jouw ideale klanten te bereiken, en hoe je deze communicaties automatiseert en koppelt aan je CRM, dat wordt hier uitvoerig uit de doeken gedaan.

HubSpot Content Marketing Certified

Content Marketing.

Storytelling, je hebt er ongetwijfeld al van gehoord. Door je verhaal gefundeerd naar buiten te brengen en je potentiële klanten slimmer te maken, zullen zij vertrouwen krijgen in je merk. En dat vertrouwen is net super belangrijk geworden om die potentiële klanten vroeg of laat over de streep te trekken.

HubSpot Inbound Marketing Certified

Inbound Marketing.

Wat is er nu leuker dan een permanente instroom van koopklare contacten? Stel je voor, in je luie zetel achterover leunen terwijl de aanvragen voor offertes en contactname blijven toestromen… het kan! Met Inbound Marketing zet je alvast een stap in de goede richting.

HubSpot Contextual Marketing Certified

Contextual Marketing.

Contextual Marketing is het nieuwste onder de zon binnen de marketingwereld. Je moet je potentiële klanten onmiddellijk aanspreken in de context waarin zij zich op dat moment bevinden. Dit zorgt er voor dat je potentiële klant zich begrepen voelt. Op die manier zal zijn vertrouwen in je merk al maar groter worden. Laat dat nu net het doel zijn wat je uiteindelijk wil bereiken.

Inbound Sales.

Stel je voor, je hebt een prachtige marketing machine uitgebouwd. Maar je commerciële mensen binnen de organisatie blijven als dinosaurussen op de oude manier verder werken. Daar zal je prospect grote ogen van trekken.

Het hoeft geen verdere toelichting dat je sales en marketing team meer dan ooit op elkaar moeten afgestemd zijn.