PRiZMSenzati

Senzati, dat is discreet en luxueus vervoer.

Sinds 2017 biedt Sprinterbus ook luxueuze omgebouwde M1-voertuigen aan. Hierdoor kunnen ze hun high-end klanten bedienen. Senzati is de enige ombouwer die deze luxevoertuigen onmiddellijk gecertificeerd op de markt brengt in België, Nederland en Luxemburg.

De PRiZM aanpak.

PRiZM bouwde hiervoor een nieuwe, vlot navigeerbare en op en top responsive website. Wij begeleiden de klant van A tot Z. Van het uittekenen van de wireframes, tot  ondersteuning bij de copywriting waarbij rekening wordt gehouden met het gebruik van de juiste keywords (zoekwoorden).

De technische opbouw en de overzichtelijke structuur van de website zorgt ervoor dat  websitebezoekers de website sneller en hoger terug vinden in Google. De website is erop gericht om bezoekers te begeleiden en hen aan te zetten tot actie, dit via verschillende buttons en call-to-actions verspreid over de hele website. Dit samen met doelgerichte e-mailmarketing campagnes zorgt voor instroom van nieuwe offerte-aanvragen.

PRiZM & Senzati.

Senzati wenste een moderne en leads genererende website die de klant meer informatie geeft over de luxe voertuigen en duidelijk communiceert over de vele voordelen van een Mercedes Senzati. Daarnaast werd ons ook gevraagd om gerichte e-mailmarketing campagnes uit te werken die de mensen naar de website dienen te leiden. Met maar 1 doel voor ogen: meer offerte-aanvragen binnen te krijgen.

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luisteren?

Ja, graag!

Senzati, dat is discreet en luxueus vervoer.

Sinds 2017 biedt Sprinterbus ook luxueuze omgebouwde M1-voertuigen aan. Hierdoor kunnen ze hun high-end klanten bedienen. Senzati is de enige ombouwer die deze luxevoertuigen onmiddellijk gecertificeerd op de markt brengt in België, Nederland en Luxemburg.

PRiZM & Senzati

Senzati wenste een moderne en leads genererende website die de klant meer informatie geeft over de luxe voertuigen en duidelijk communiceert over de vele voordelen van een Mercedes Senzati. Daarnaast werd ons ook gevraagd om gerichte e-mailmarketing campagnes uit te werken die de mensen naar de website dienen te leiden. Met maar 1 doel voor ogen: meer offerte-aanvragen binnen te krijgen.

De PRiZM aanpak

PRiZM bouwde hiervoor een nieuwe, vlot navigeerbare en op en top responsive website. Wij begeleiden de klant van A tot Z. Van het uittekenen van de wireframes, tot  ondersteuning bij de copywriting waarbij rekening wordt gehouden met het gebruik van de juiste keywords (zoekwoorden).

De technische opbouw en de overzichtelijke structuur van de website zorgt ervoor dat  websitebezoekers de website sneller en hoger terug vinden in Google. De website is erop gericht om bezoekers te begeleiden en hen aan te zetten tot actie, dit via verschillende buttons en call-to-actions verspreid over de hele website. Dit samen met doelgerichte e-mailmarketing campagnes zorgt voor instroom van nieuwe offerte-aanvragen.

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luisteren?

Ja, graag!