Sprinterbus werd opgericht in 2013. Het bedrijf is gespecialiseerd in de ombouw van Mercedes Sprinter en Senzati V-Klasse. Bussen op maat van 4 tot 24 personen. Het assortiment bestaat uit:

M1- taxivoertuigen

M2- autobussen

M3- voertuigen voor stadsvervoer

Nieuwe overzichtelijke en navigeerbare website.

Beginnen bij het begin. PRiZM heeft een overzichtelijke en navigeerbare website opgeleverd. Dankzij de responsieve design is de website perfect leesbaar op desktop, smartphone als tablet.

Het doel is om websitebezoekers te segmenteren op basis van hun interesses (Autobus, taxivoertuig of luxe voertuig). En op basis van de uitgetekende customer journey gepaste call-to-actions op de verschillende pagina’s plaatsen, die ervoor moet zorgen dat de onbekende bezoeker (stranger) een klant wordt. Dankzij de integratie van Google Analytics, Hotjar en Google Search Console kunnen we dit in detail meten.

Bloggen.

Op basis van de content kalender en de keyword list die we hebben opgesteld voor Sprinterbus maken we top topical blogs die ervoor moeten zorgen dat er organisch verkeer op de website terecht komt. We haalden na 3 maanden al 167,55% meer traffic op de website dan voor dezelfde periode vorig jaar.

PRiZM verzorgt de digitale activiteiten van Sprinterbus.

Wij nemen de maandelijkse online marketing ontzorging op ons, zodat Sprinterbus zich kan focussen op hun specialiteit.

Het social media verhaal.

Op basis van de content kalender werken we het social media verhaal uit. Wij zorgen voor de copywriting, graphic design en posting op Facebook, LinkedIn, Instagram en YouTube. Daarnaast werken we advertentiecampagnes uit die ervoor zorgen dat we de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste doelgroep sturen.

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luisteren?

Ja, graag!

Sprinterbus

Sprinterbus werd opgericht in 2013. Het bedrijf is gespecialiseerd in de ombouw van Mercedes Sprinter en Senzati V-Klasse. Bussen op maat van 4 tot 24 personen. 

PRiZM verzorgt de digitale activiteiten van Sprinterbus

Wij nemen de maandelijkse online marketing ontzorging op ons, zodat Sprinterbus zich kan focussen op hun specialiteit.

Nieuwe overzichtelijke en navigeerbare website

PRiZM heeft een overzichtelijke en navigeerbare website opgeleverd. Dankzij het responsieve design is de website perfect leesbaar op desktop, smartphone als tablet.

Het doel is om websitebezoekers te segmenteren op basis van hun interesses (Autobus, taxivoertuig of luxe voertuig). En op basis van de uitgetekende customer journey gepaste call-to-actions op de verschillende pagina’s plaatsen, die ervoor moet zorgen dat de onbekende bezoeker (stranger) een klant wordt. Dankzij de integratie van Google Analytics, Hotjar en Google Search Console kunnen we dit in detail meten.

Het social media verhaal

Op basis van de content kalender werken we het social media verhaal uit. Wij zorgen voor de copywriting, graphic design en posting op Facebook, LinkedIn, Instagram en YouTube. Daarnaast werken we advertentiecampagnes uit die ervoor zorgen dat we de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste doelgroep sturen.

Bloggen

Op basis van de content kalender en de keyword list die we hebben opgesteld voor Sprinterbus maken we top topical blogs die ervoor moeten zorgen dat er organisch verkeer op de website terecht komt. We haalden na 3 maanden al 167,55% meer traffic op de website dan voor dezelfde periode vorig jaar.

Mag PRiZM naar jouw verhaal komen luisteren?

Ja, graag!