PRiZMWebsite

WIJ HELPEN JE VAN A(HREF) TOT Z(ERO DEFECTS)!

De eerste stap naar het verkrijgen van online zichtbaarheid is het bouwen van een op maat gemaakte website. Voordat klanten hun effectieve aankoopbeslissing nemen, gaat er een heel onderzoek aan vooraf. Ze bekijken productbeschrijvingen, reviews, foto’s,… Door het hebben van een eigen website kan jij zowel bestaande als potentiële klanten de juiste informatie op het juiste moment verschaffen. Het is namelijk net zoals een visuele folder, maar dan online.

Wanneer je start met het creëren van een website moet je je afvragen wat je wilt dat bezoekers doen op jouw website. Inschrijven voor een nieuwsbrief, bellen, winkel bezoeken,… Aan de hand van deze vooropgestelde doelen bepalen we samen de structuur/ invulling van jouw website. Daarbij hoort ook het vinden van de juiste zoekwoorden.

Als bedrijf is het belangrijk om te weten dat jouw website niet zomaar gevonden wordt. Daarom moet je in de eerste plaats gebruik maken van SEO of Search engine optimisation. Dit wil zeggen dat we samen gaan onderzoeken welke zoekwoorden voor jouw website belangrijk zijn. Tijdens het onderzoek houden we ook rekening met meervoudsvormen, verkleinwoorden, synoniemen,…  Heb je jouw zoekwoorden bepaald? Dan worden deze geïntegreerd in de content van je website. Zo kunnen we bekijken hoe goed je website scoort in de zoekresultaten. Deze zoekwoorden zijn ook belangrijk wanneer je online wil gaan adverteren.

Staat de website op punt? Dan is het tijd om live te gaan.

Na de lancering blijven we de website optimaliseren d.m.v. Google Analytics, A/B testing,…

Check hieronder alvast hoe je website momenteel scoort. Geef gerust een seintje indien er iets niet duidelijk is.

De verschillende stappen van het proces

1

Strategie bepalen

2

Wireframes uittekenen

3

Website bouwen

4

Website optimaliseren

SAMEN JOUW WEBSITE CREËREN OF OPTIMALISEREN?

VOER EERST EEN GRATIS SEO CHECK UIT VAN JE WEBSITE.

Wist je dat...

Je dankzij de KMO-portefeuille 40% kan besparen op het marketingadvies van PRiZM?

PRiZM is namelijk erkend dienstverlener van de KMO-portefeuille in de pijler advies. Dit wil zeggen dat wanneer je beroep doet op onze adviesdiensten er een deel van de factuur zal gefinancierd worden door de Vlaamse overheid. Afhankelijk van de grote van jouw onderneming kan dit gaan van 10 000 euro tot 15 000 euro aan subsidies. De moeite waard toch?

Onder de adviesdiensten verstaan we bijvoorbeeld het opstellen van een op maat gemaakt digital marketing plan. Dit bevat:

  • social media marketingplan
  • content marketingplan
  • online advertentie plan
  • optimalisatie plan voor de website

Dit alles heeft als doel jouw onderneming een digitale stimulans te geven en de groei te blijven verzekeren.

Samen met het digitale team analyseren we eerst jouw huidige situatie. Vervolgens stellen we -in samenspraak- de nodige doelstellingen op die we binnen een bepaalde termijn trachten te realiseren. Het resultaat is dan jouw eigen online marketingplan. Daarna is het aan jou om dit stap voor stap te integreren in jouw bedrijf.

Ontdek hier hoe je subsidies kan aanvragen en verkrijgen. Check ook zeker de 5 voorwaarden waaraan je moet voldoen als bedrijf. Voor meer informatie kan je altijd terecht op de site van deVlaamse Overheid.

PRiZM_kmo-portefeuille